fredag 17 april 2009

Öppna förskolan







Vi kom precis hem ifrån öppna förskolan. Massa trevliga föräldrar där och massa massa ungar. 
Det var fotografering där idag så jag passade på att knäppa kort på Loke och mig och sen bider på bara Loke. Dom kommer vara klara nästa fredag. Hoppas att dom blir bra. Jag ser väl ut som en höna såklart men Loke blir alltid bra på kort! :D Sen gick vi hem och Loke somnade på skötbordet alldeles utmattad. Så nu ligger han och nannar en stund så jag ska passa på och städa lite. 
Vi ska vara barnvakt åt Max och Pontuz idag också. Så jag behöver samla lite kraft så jag orkar leka med dom.

Sen i morgon så kommer svärmor och ska sova här. Det blir full rulle hela helgen.
 
Lägenheten är såld! 
Ska skriva kontrakt idag halv 6. Skönt att bli av med den så man kan gå vidare.
Slippa dubbla hyror som sagt.

Nu ska jag göra det jag ska och sen blir det leka med Loke och ge han käk.

/Mandie

5 kommentarer:

  1. Ja de där med amningsnapp har vi provat, jag har varit emot den redan innan hon var född, för hört att vissa måste ha den jämt sedan. Testa en gång förra veckan men varken jag eller hon har ej tålamod med den, så biter ihop istället. Sen trodde dom på svamp idag så fått medicin, Inte så färst trevligt med tur finns de ju medicin :( :)

    SvaraRadera
  2. Jo de dövar efter ett tag men början gör det djävulskt ont! Men redan innan Chelsea kom var min störtsa önskan, bara amningen kommer igång och kan helamma 6 månader utan något annat. Så jag MÅSTE stå ut. Vill verkligen klara de :P

    Medicin är ju rena rånet när man har lite pengar :P

    SvaraRadera
  3. Mysigt med öppna förskolan :)
    götters att lägenheten är såld nu!!

    Hoppas eran full rulle helg blir mysig..

    miss ya..

    Puss

    SvaraRadera
  4. Vad drygt, blev lite orolig att amningen skulle behövas sluta med nä ska göra allt för att inte ska behöva sluta sa dom :D Kräm pröva jag, men de svalka bara hjälpte inte, sen sa dom åt mig att Inte använda det längre, för det täpper bara till typ :/ Hur länge ammade du som längst då?

    SvaraRadera
  5. Fan va jobbigt att hon är sån :(
    men du får försöka stå ut, du får tänka att hon inte ska stanna där hela livet!

    gött man har svärföräldrar som är lite störd i huvudet som en själv :)

    SvaraRadera