lördag 18 april 2009

Mysig dag och en tanke till Sandra Moberg R.I.P

Åh, vilken underbar dag jag har haft. 
Vi var i farsta centrum och kollade runt. 
Sen fick jag och Peppe ett par varsina Fred Perry skor av Svärmor, åh så gulligt. Mina var vita med rött och Peppes vita med svart.
Sen när jag kom hem så märkte jag att mina var felsydda så jag ska byta dom i morgon, dom ser till och med annorlunda ut så jag tycker det är ganska konstigt att dom inte sett det i affären. Men men, bara jag får nya så är jag nöjd. Skeeetta snygga är dom iaf.

Sen har Lokis fått en hoppgunga och en napp burk :D Super sött så Loke har hoppat omkring i den ikväll. :D

Sen har vi varit nere på våran kvarterskrog och ätit mat och druckit vin. Käkade fisk planka och fy vad underbart gott det var asså, och ett super gott vitt vin till den. Loke åt lite potatis och sen bananpuré som han älskar. 
Super god mat, super trevligt folk och super mysigt ställe. Rekomenderar verkligen trångsunds värdshus till er som är i närheten. :D 

Nu ska vi mysa och kanske titta på film och sen soooovvvaaa.

Ägnar en tanke till Sandra Moberg som tog livet av sig i Hudiksvall igår, tråkigt. 
Mycket självmord där uppe, märks verkligen att ungdomarna inte mår bra. Om det nu va så att hon tog självmord, hon kan ha blivit knuffad från balkongen. :( Men det kommer väl fram. 

/Mandie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar