torsdag 16 april 2009

Tidig Morgon!

Så länge vi båda andas är helt klart den bästa boken jag har läst i hela mitt liv. Jag älskar den så innerligt och jag skulle kunna läsa den om och om igen. Åh vad underbar den är.
Men man måste helt klart ha läst dom tre böckerna som är innan för att kunna förstå den helt och hållet.
Läste det sista kapitlet igår och sen sov jag gott måste jag säga.

I morse körde jag Peppe till jobbet, jag måste ha bilen för vi ska sälja lägenheten idag. 
Så jag och Lokis har varit uppe tidigt idag.

Nu ska jag fixa lite frulle och sätta mig och titta på nyheterna som en gammal pensionär. 
Jag har allvarligt börjat se ålderstecken på mig, dels för att jag tittar på nyhetsmorgon och sen efter 10 med malou, men allvarligt det är inget bättre på tv på morgonen. :D
Tur att våran tv blir inkopplad idag så att man har flera kanaler än 1,2 och 4 an. :P

/Mandie

1 kommentar:

  1. Yes jag har alltid bott i Tullinge :) Haha, känner inte igen dig eller :P

    SvaraRadera