onsdag 27 maj 2009

Pärongröt och ett stort leende...

Loke vaknade kvart i 6, så vi gick upp, han lekte på med sina leksaker. Klättrade lite på allt som gick. Jag började med att diska och fixa lite. Är faktiskt pigg så tidigt, man har vant sig lixom.
Igår var vi på öppna förskolan och lekte lite med dom andra barnen. Det är ju så roligt, för alla jagade en boll, hasandes över golvet och Loke va ju snabbast såklart, kanske blir en fotbollsspelare av honom? Det roligaste var att han är ju 2 månader yngre än alla andra. Sen flörtade han men Linnea himla söt hon är, han la sig rakt över hennes rygg, haha! ej vi har inte lärt honom :P

Se åkte vi in till Centralen och sålde lite barnsaker som inte används, dom skulle gå till ett kvinnohem i tjeckien. För hemlösa misshandlade kvinnor med barn. Så jag skickade med lite barnkläder som inte används gratis. Man känner ju karman komma då. Det kändes väldigt bra.

Sen kom Matilda och var här, vi käkade på Burger King i farsta centrum, jag köpte en Klänning.
Sen åkte vi hem, spelade lite L4D med Arran och Ross från Brighton. Vi ska åka dit och hälsa på men det är inte riktigt bestämt när bara :) Super roligt!

Nu har Loke käkat Pärongröt och gett mig det där stora leendet så att man smälter och sen somnade han igen.

/Mandie

2 kommentarer:

  1. Taack :) Jag har köpt dom på dinsko i Täby, eller Jessica på jobbet var där o ja hade sett dom i stan.. men de fanns bara storlek 40 kvar, så frågade ja i kassan om storlek 37. De fanns ett par kvar i Täby och I Haninge. Så kolla i Haninge på Din sko om dom finns kvar :)
    Pusspuss

    SvaraRadera