lördag 16 maj 2009

Dålig uppdatering.





Vet inte vad det är med mig, men jag orkar lixom inte uppdatera här. Jag försöka ändra på det.

Jag har en sån jävla nackspärr, det gör så ont att jag vill hugga av nacken. Sen hjälper det ju inte att jag har något fel i ryggen också. Har en kota som är intryckt, det blir lixom ett hål när man känner på ryggraden. Skumt, kanske ska uppsöka en kilopraktor snart.

Peppe gick upp med Loke i morse som va väldans pigg, han har legat och skrikit nu på morgonen, inte för att han är ledsen utan för att han leker, haha så söt.
Sen åt vi frukost hela familjen vid matbordet, det va fan länge sen.
Loke åt sin banangröt och sen fick han ett smörgåsrån med leverpastej som han fick knapra på, det gillar han :D 
Sen va han trött och somnade. 

Peppe tittar på discovery och jag ska ta en kopp kaffe till och sätta mig i solen på balkongen.
Kaffet som Peppe gjorde till mig föresten, när jag gick upp hade han fixat hela min termos med kaffe. :D söt pluppen!

/Mandie

2 kommentarer:

  1. Jag diggade faktiskt också finlands. Sjukt tråkigt att både Sverige o Finland kom sist. Sant som du säger, ja tyckte inte Malena gjorde ett bra framträdande igår, de va bättre i semifinalen isånafall. Så jävla trist. Tråkigt att du inte kunde vara med! :( Men vi får ta igen de nån annan gång alla tjejer och göra nått kul. Hoppas ni haft en mysig helg! Puss puss!

    SvaraRadera
  2. Saknar er otroligt mycke :-(

    SvaraRadera