måndag 25 maj 2009

mys på balkongen :D


Jag och Loke har mys på balkongen, det är så himla varmt och skönt idag. Har bättrat på brännan lite, man jag har inte världslätt att bli brun. Det börjar med att jag blir röd, sen blir jag brun. Men det tar ett tag. :)

Lokis och jag har precis fikat, jag kaffe och han päron och hallon puré. Den gillade han verkligen. Sen har jag börjat köpa NaturNes från nestle, maten smakar mer och Loke verkar tycka bättre om dom. :) Visst dom kostar lite mer, men jag ger han annan också.  

Funderar verkligen på att åka till Brighton England för att hälsa på våra kompisar där. Nu i sommar ska jag jobba från 22 juni till sista augusti, men nästa år eller efter det. Skulle verkligen vara skit roligt :D

Nu ska vi mysa vidare. :) 

/Mandie

1 kommentar:

  1. Sööötnos :D Hallå vi måste ju ses nån dag ju. Nu får du ta o maka in mig i din kalender tycker jag :P Puss och kram på er / Cicci

    SvaraRadera