torsdag 21 maj 2009

Brunch

Har precis ätit brunch. Var lite sent igår, vi satt och spelade med Ross och Arran. Så vi kom i säng vid tre, eller Peppe somnade då men jag va tvungen att vara vaknen för när vi gick och la oss så vaknade Loke. Så han var vaken från tre till fem :/ Sen kan jag säga att jag var väldigt trött. 
Men Peppe tog honom när han vaknade igen, så sov jag.
Ät baconsandwich, fick lite inspiration av Arran och Ross, dom bor ju i Brighton England så det är typ vad dom äter till frukost. :)

Försökte ge Loke mat precis men han ville inte ha, han knaprade på en äppelbit istället. Han verkar tycka att det är roligare att äta någonting själv än när man matar honom :) 
försöker fortfarande få honom att dricka vatten men han vill verkligen inte ha. Har spätt ut den med pärondryck men han vill inte ha ändå. Hm, inte i flaska, inte i glas, inte i pipmugg.. aja han lär väl sig så småning om. Han verkar inte ha accepterat att jag har tagit bort ersättningen. 

Nu ska jag försöka städa lite grann och sen får vi se vad som händer.
I morogn kommer Peppes mormor, morfar, farfar och Pappa hit. 
/Mandie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar