söndag 3 maj 2009

Kryssningen







Valborgs kryssningen med Cindrella var jätte rolig, vi hade super trevlig.
Många skratt och god buffe.
Lite bilder fick vi till också.
Snacka om att Peppe och hans bror är lika, hihi! 

Igår var vi hemma hos Eva och hjälpte henne att borra upp krokar på väggarna och sätta ihop hennes byrå. Loke med öronkåpor, söt va? :D

Sen kom vi hem, tittade på fast and the furious, den nya. Fy vad grym den va.
Sen håller vi på och kollar på Pestens tid av Stephen King, men den är 6 timmar lång så vi har inte sett klart den än.

Idag ska jag försöka städa lite grann och fixa här hemma. Behövs verkligen men det har inte funnits någon tid till den för tillfället. Men idag ska jag verkligen ta tag i det.

Ber om ursäkt för min PMS, fy vad dryg jag blir. Man gör alltid saker man ångrar, men men. Jag ber verkligen om ursäkt för det. Jag är bara dum och barnslig när jag har mina dagar. HAHA!

/Mandie

4 kommentarer:

  1. 6 timmar?? är den inte seg då? :D haha, äre rysare eller vadå? haha.

    SvaraRadera
  2. Hej gumman. Hoppas att allt e bra med dig. Tänkte kolla hur det blir med peace and love.. om de blir något? Bra om vi planerar biljetterna snart isånafall. Puss cicci

    SvaraRadera
  3. Jo de e bara bra här med. Okej fan va trist :( hade velat åka med er, vi får ta en festival kanske nästa år då! Pusss

    SvaraRadera
  4. Dom är fett tröga med badrummet :( iriterande..

    SvaraRadera